معرفی استایل های تابستانی شیک و ترندی

استایل های تابستانی شیک و ترندی

معرفی استایل‌های تابستانی شیک و ترندی

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، لباس‌های ضخیم و زمستانی جای خود را به لباس‌های خنک و سبک می‌دهند و رنگ‌های تیره با رنگ‌های شاد و روشن جایگزین می‌شوند. قبل از شروع هر چیزی، باید توجه داشته باشیم که در فصل‌های بهار و تابستان که هوا حسابی گرم می‌شود، بهتر است از لباس‌هایی با سبک‌ترین پارچه‌های ممکن مثل پنبه یا لنین استفاده کنیددر این فصل به‌هیچ‌وجه سراغ لباس‌هایی از جنس پلاستیک یا پلی استر نروید. این پارچه‌ها به بدن اجازه‌ی تعرق نمی‌دهند و باعث ایجاد بوی بد و حس ناخوشایند در لباس می‌شوند.معرفی استایل های تابستانی شیک و ترندی

 استایل های تابستان

مانتوهای کیمونو در استایل‌های تابستانی

این دوخت مانتو کیمونو از پارچه های ساده و طرح دار اغلب استفاده می شود  این نوع مانتو از نوعی لباس ژاپنی الهام گرفته شده جنس آن ها معمولا ابریشم و حریر می باشد. این سبک پارچه ها بسیار خنک بوده و گزینه مناسبی برای روزهای گرم سال می باشند.

اگر شما نیز به گرمای هوا عادت ندارید و به دنبال یک استایل راحت و خنک برای روزهای داغ تابستان یا بهار هستید، مانتوهای عبایی یا کیمونو بهترین گزینه برای شما خواهد بود و از واجبات کمد تابستانی دخترها محسوب می‌شوند.

مانتو کیمونو_رزامیس

 

سارافون‌ها

 

از جمله آیتم‌هایی که اخیرا بسیار پرطرفدار شده‌اند، سارافون‌ها هستند. پوشیدن سارافون‌های رنگی را در کنار یک شومیز تک رنگ خنثی به عنوان استایل کژوال تابستانه پیشنهاد می کنیم. داشتن یک سارافون به شما کمک می کند تا فقط با تغییر دادن شومیز یا شلوار٬ تعداد زیادی استایل متفاوت و جذاب بسازید سارافون‌ها با جنس های مختلف الیاف پنبه و یا نخ در بازار وجود دارند سارافون‌های صد‌ در صد پنبه، مناسب فصل پاییز است اما سارافون‌های نخی که می‌توانید براحتی آنها را با شلوار و پیراهن‌های مختلف ست کنید ،مناسب فصل بهاروتابستان است.

سارافون‌ها در واقع همان مانتو‌های بدون آستین هستند. به همین علت که نبود آستین باعث خنک‌تر شدن آن‌ها می‌شود، مناسب برای استایل تابستانی دخترانه هستند و باعث جذاب‌تر شدن استان تابستانی شما می‌شوند.

سارافون_رزامیس

 

شلوارهای گشاد و دامنی به جای جین‌های چسبان

اینگونه از شلوارها در سال های اخیر مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. و به بیانی مد شده اند از این رو این شلوارها مناسب فصل بهار و تابستان زمانی که هوا گرم و تابستانی است، بسیار مناسب بوده. و با مانتوهایی که با سلیقه خودتان انتخاب می کنید می توانید راحت ست کنید. شلوار جین گشاد در مدل های زاپ دار، قد 90، مام استایل، بغل خط دار و… وجود دارند. که با سلیقه جوانان امروزی جور است، اگر خواهان تیپی مد روز هستید باید از این مدل شلوار های گشاد با مانتو کوتاه ست کنید. شلوار دامنی گشاد دخترانه و زنانه از لحاظ راحتی و گشادی سبک دامن بلند را دارد،خوشبختانه شلوار دامنی گشاد دخترانه و زنانه در مدل‌های مختلف با انواع استایل‌ها و فرم‌های بدن منطبق شده. و برای دوست‌داران استایل تلفیقی، بسیار مناسب است. و هر استایلی را جذاب و خاص نشان می‌دهد.

شلوار دامنی به دلیل گشادی اغراق شده‌ای که دارد در هر نوع اندامی تعادل ایجاد می‌کند. و برای خانم‌های چاق بسیار مناسب است، زیرا آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد و از طرف دیگر افرادی با پاهای کشیده یا اندامی لاغر هم می‌توانند از این مدل بهره ببرند. و ظریف‌تر و خوش‌اندام‌تر به نظر برسند. خانم‌های قدکوتاه باید شلوار دامنی تیره به همراه بلوز روشن بپوشند. برای بلند‌تر شدن می‌توان یک بلوز یقه هفت و کمربند نیز به لباس‌ها اضافه کرد. بهترین شلوار دامنی برای افراد کوتاه قد، شلواری است که خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد.

شلوار_گشاد_رزامیس

استفاده از لباس های ساحلی برای داشتن استایل تابستانی جذاب

در فصل تابستان، گاهی آنقدر هوا گرم و یا شرجی است که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن و بیماری های پوستی می‌شود. در این شرایط می‌توان از لباس‌های ساحلی در زیر مانتوهای جلو باز و خنک خود استفاده کنید. اغلب مانتوهایی که بر روی لباس ساحلی پوشیده می‌شوند، از جنس حریر هستند، اما اگر از جنس نخ با تراکم کم هم باشد مشکلی ندارد. مهم این است که لباس های ساحلی، شما را از پوشیدن شلوار در فصل تابستان راحت کرده اند.

لباس_ساحلی_رزامیس

معرفی استایل های تابستانی شیک و ترندی

نکات تکمیلی برای فصل تابستان

 

بهترین رنگ ها برای نوع تابستانی کدام رنگ ها هستند؟

رنگ های روشن ، سفید ، قرمز ، سبز ، زرد ، نارنجی و آبی از بهترین رنگ ها برای تابستان هستند. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از رنگ هایی مانند بنفش ، هلویی ، صورتی ، سرخابی یا خاکستری استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگ خاکستری بهترین مکمل قرمز ، نارنجی و بنفش است. از طرف دیگر رنگ سفید با همه رنگها مطابقت دارد و یکی از بهترین رنگها برای احساس خنکی در تابستان و داشتن سبک تابستانی برای آقایان ، خانمها و کودکان است.

آرایش ملایم داشته باشید

تابستان فصل رنگ های شاد و روشن است ، اما این قانون در مورد آرایش های تابستانی اعمال نمی شود. برای ظاهری شیک و خنک تابستانی به جای رنگ های غلیظ و سنگین از آرایش ملایم و سبک استفاده کنید. برای مثال رژلب‌های بژ، کالباسی و رژلب‌هایی با تن نارنجی و طلایی انتخاب‌های تابستانی مناسبی هستند. به جای رژگونه‌های تیره و سنگین از یک رژگونه بژ، طلایی یا هلویی ملایم استفاده کنید. بهترین رنگ موها برای فصل تابستان هم رنگ‌های روشن و بلوند و نیز رنگ‌های طبیعی هستند.

برای سایه چشم از رنگ های بژ ، طلایی ، صورتی بسیار روشن و کرم استفاده کنید. از خط چشم های پهن و سنگین خودداری کنید و چشم های خود را با ریمل سبک بزنید. کرم پودرهای سنگین گزینه مناسبی برای تابستان نیستند زیرا در این فصل پوست عرق می کند

عطر و ادکلن ملایم را فراموش نکنید

اگر قصد خرید عطر و ادکلن را برای فصل تابستان دارید ، بهتر است سراغ رایحه های خنک و ملایم بروید. برخلاف تصور عمومی ، بدترین انتخاب عطر و ادکلن برای فصل تابستان عطرهای سنگین و غلیظ هستند که هم باعث سردرد خود و هم اطرافیان می شوند و بوی عرق بیشتری در بدن ایجاد می کنند.

بهترین عطرها برای فصل تابستان آن‌هایی هستند که حس تازگی وخنکی را در ذهن تداعی می‌کنند و معمولاً در مواد لطیفی مانند روغن پوست میوه‌ها و گل‌ها موجودند. همچنین ترکیب رایحه مرکباتی چون لیمو، پرتقال و گریپ فروت و گل‌هایی مثل یاسمن، یاس، گل صد تومانی، میوه‌هایی چون سیب، گلابی، هلو و آناناس و روغن‌هایی مثل نارگیل و وانیل ایده‌آل ترین رایحه‌ها برای انتخاب یک عطر تابستانی است. معرفی استایل های تابستانی شیک و ترندی

.

 

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا