پاسخ به پرسش های متداول

چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟

رزامیس برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت “کد سفارش” این امکان را ایجاد کرده که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما می توانید با تماس با پشتیبانی سایت سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. بدیهی است سفارشاتی که در وضعیت “ارسال شده” قرار گرفته اند امکان لغو را نخواهند داشت.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت شوید.
در پنل کاربری خود روی گزینه “سفارش ها” کلیک نمایید.
در قسمت عملیات با کلیک روی “نمایش” می توانید جزییات سفارش خود را مشاهده نمایید.
همچنین می توانید در این قسمت مراحل پردازش و ارسال سفارش خود را پیگیری نمایید.

در صورت لغو سفارش بعد از چه مدت وجه برگشت داده می شود.

در صورت لغو یا مرجوع کردن سفارش مبلغ سفارش حداکثر تا 48 ساعت کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چقدر زمان می برد تا سفارش را تحویل بگیرم؟

در شیوه ارسال توسط پیک (مخصوص مناطق 22 گانه شهر تهران) معمولا کالای شما در کمتر از 5 ساعت بدست شما می رسد. سفارشاتی که بعد از ساعت 14:00 ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد).
در شیوه ارسال از طریق پست پیشتاز، سفارش شما در بازه زمانی 24 الی 72 ساعت (طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) بدست شما خواهد رسید (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد). بدیهی است سفارشاتی که هر روز بعد از ساعت 12 ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 به ثبت رسیده باشند در همان روز ارسال خواهند شد.

چطور می توانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

شما می توانید با تماس با پشتیبانی سایت آدرس و زمان ارسال سفارش خود را ویرایش کنید. بدیهی است سفارشاتی که در وضعیت “ارسال شده” قرار گرفته اند امکان تغییر آدرس و زمان ارسال سفارش را نخواهند داشت.

چطور می توانم کالای خود را مرجوع کنم؟

شما می توانید با تماس با بخش پشتیبانی و گارانتی از نحوه مرجوع کردن سفارش خود اطلاع پیدا کنید. برای دیدن شرایط مرجوع کردن محصول به صفحه “ضمانت بازگشت” مراجعه نمایید.
اسکرول به بالا