لباس مناسب کودکان در تابستان

لباس مناسب کودکان در تابستان

لباس مناسب کودکان در تابستان، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. و شما عزیزان را برای انتخاب یک مدل جذاب و خاص برای استایل تابستانی فرزندتان آشنا کنیم.

پوشیدن لباس خنک و مناسب یکی از راه ها تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان است. اما از آنجا که کودکان طاقت کمتر و همچنین پوست حساس تری نسبت به بزرگسالان دارند. گرمای تابستان به مراتب برای آنان سخت تر است. لذا انتخاب پوشاک متناسب با فصل تابستان نکته ی بسیار مهمی است. که والدین نباید از آن غافل شوند. و بهتر است که از لباس های استفاده کرد که از الیاف طبیعی دوخته شده باشند، تا از حساسیت پوستی کودکان بر اثر گرما هوا جلوگیری شود.

رنگ و جنس لباس

فارغ از اینکه فرزند شما پسر یا دختر است، در اولین قدم برای تهیه لباس کودک حتما به جنس و رنگ لباس توجه داشته باشید.
بین لباس بیرون و داخل خانه فرزندتان، تفکیک قائل شوید. هرگز او را با لباس خانه به بیرون نبرید. و به محض رسیدن از بیرون لباس او را عوض کنید. و لباس منزل را به او بپوشانید. از همان ابتدا طوری این موضوع را برای فرزند خود جا بیندازید که او هم در این مورد هیچگونه سر سختی و لجاجتی از خود نشان ندهد. و حتی خود برای عوض کردن لباسش پیش قدم باشد.

لباس های تنگ گزینه مناسبی برای فصل تابستان نیست. اگر فرزند شما دختر است، از پیراهن‌های پارچه‌ای گلدار و آزاد با آستین‌های کوتاه و بندی برایش انتخاب کنید. ولی اگر پسر است شلوارک و تی شرت‌هایی با جنس تریکو بهترین گزینه است.

همه متخصصان بر این باورند که لباس بچه‌ها باید از رنگ‌های روشن انتخاب شود. این رنگ‌ها نه‌ تنها حداقل حرارت را جذب می‌کنند بلکه رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی، سبز، نارنجی و ارغوانی در روحیه شاد بچه‌ها نیز موثر هستند.

استفاده از چتر و کلاه به خصوص برای کودکان در فصل تابستان لازم است. و بسیاری از والدین به اشتباه لباس کودکان را کم و بدن آنها را در معرض اشعه آفتاب قرار می‌دهد.

پیراهن دخترانه

کودکان، به خصوص دختر بچه‌ها دوست دارند شبیه مادرشان لباس بپوشند. و با پیراهن و کفش‌های پاشنه بلند به مهمانی بروند. یکی از لباس‌های جذاب که توجه بسیاری از دختر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند، پیراهن نخی تابستانه است.

این مدل پیراهن به صورت تاپ، آستین کوتاه یا آستین بلند به فروش می‌رسد که انتخاب مدل پیراهن دخترانه به به سلیقه شما

و دخترتان بستگی دارد.

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی، دورهمی یا گردش تابستانه بروید، خرید پیراهن نخی دخترانه را در اولیت قرار دهید. اگرچه درختر بچه‌های به لباس‌های پفی و توری علاقه دارند، اما این مدل لباس‌ها تنها مناسب مهمانی و مراسم‌های رسمی است. و کودکتان احساس راحتی در آن لباس نخواهد داشت.

پیراهن دخترانه گلدار مدل GS-872

شلوار جین دخترانه

بسیاری تصور می‌کنند که شلوار جین دخترانه مناسب فصل تابستان یا حتی کودکان نیست. چرا که ممکن است کودکتان دچار تعریق شوید. یا نتواند به سادگی به بازی و فعالیت بپردازد. پیش از این باید به شما یادآوری کنیم که شلوار جین در جنس و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. و خرید شلوار جین تابستانه نیز می‌تواند تمام نگرانی‌های شما را از میان ببرد.

شلوار جین کشی و نازک نه تنها باعث تعریق کودکتان در فصل گرم تابستان نمی‌شود، بلکه جنس کشی آن انعطاف‌پذیر است. و فرزندتان می‌تواند به بازی و فعالیت‌های خود مشغول شود. با این حال شلوار جین دخترانه باعث زیباتر شدن استایل کودکتان می‌شود. شلوار جین را می‌توانید با هر مدل بلوز یا تیشرت دخترانه ست کنید. همچنین کت جین بچگانه نیز انتخاب مناسبی برای این شلوار خواهد بود. شلوار جین بچگانه را می‌توانید با انواع کفش، صندل بچگانه و کفش کتانی ست کنید. لباس مناسب کودکان در تابستان

 

پیراهن هاوایی پسرانه

یکی از جذاب‌ترین مدل پیراهن برای مردان کوچک، پیراهن هاوایی است. طراحان این مدل پیراهن پسرانه خنک را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده‌اند. که نقش و نگار آن احساس خوشایند روزهای گرم و دلچسب تابستان را القا می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید یک لباس مناسب برای مسافرت تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید. پیراهن هاوایی پسرانه انتخاب مناسبی خواهد بود. این پیراهن ظاهری جذاب دارد و استایل کودکتان را حتی در عکس‌ها منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید استایل کودکتان را کامل کنید. خرید کلاه بچگانه بچگانه را فراموش نکنید. کلاه حصیری بچگانه نه تنها ترکیب جذابی با پیراهن هاوایی خواهد بود. بلکه از پوست لطیف و چشمان کودکتان در برابر نود خورشید محافظت می‌کند.

پیراهن پسرانه هاوایی رزامیس

خطر صندل و کفش تابستانی برای کودکان

نکته مهم درباره کفش تابستانی بچه ها وجود دارد. اول اینکه بچه ها به هیچ وجه نباید صندل بپوشند. مخصوصا هنگامی که قرار است به پارک بازی، خرید یا پیاده روی بروند. و فعالیت فیزیک زیادی داشته باشند. صندل ها،  مشکل برای بچه ها ایجاد می کنند. به دلیل محافظت ضعیفی که از کف و مچ پا دارند. باعث چرخش ناگهانی مچ پا در اثر دویدن یا زمین خوردن ساده می شوند. و امکان بروز دررفتگی یا آسیب دیدن تاندون و آشیل پا وجود دارد. دوم اینکه به دلیل باز بودن اطرافشان، امکان ورود خاک و سنگریزه به داخل این صندل ها وجود دارد. و این مساله می تواند باعث آسیب پوست کف پای بچه ها شود.

دومین نکته درباره کفش های تابستانی بچه ها این است. که به هیچ وجه نباید کفش آنها را بدون جوراب بپوشانید. بچه ها در طول بازی و فعالیت، بیش از اندازه عرق می کنند. معمولا جنس و رنگ بیشتر کفش های بچه گانه مصنوعی است. این ترکیب های مصنوعی در اثر تعریق پا، تماس بیشتر و عمیق تری با پوست برقرار می کنند. و مشکلاتی مانند آلرژی های پوستی و عوارض ناشی از آن مثل قرمزی، التهاب و خارش به وجود می آورند. بد نیست بدانید تعریق بیش از حد پا در کفش می تواند محیط گرم، مرطوب و مناسبی برای رشد قارچ ها ایجاد کند. و پوست حساس و نازک بچه ها را درگیر این قارچ های پوستی کند.

به همین دلیل توصیه می شود کفش و صندل را حتما با جوراب نخی روشن بپوشند. و جوراب های آنها را هم حتی در صورتی که بو نمی دهد و فقط عرق کرده، بعد از رسیدن به منزل بشویید. لباس مناسب کودکان در تابستان

 

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا