رویه ارسال سفارش

رویه های ارسال سفارش در فروشگاه پوشاک رزامیس

1. ارسال توسط پیک (ویژه شهر تهران)

این شیوه ارسال سفارشات تنها در محدوده تهران بزرگ امکان پذیر است. در این روش ارسال فروشگاه رزامیس هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد اما رزامیس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کالای شما را در کمتر از 5 ساعت بدست شما برساند. سفارشاتی که بعد از ساعت 14:00 ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد). مکان تحویل کالا نشانی است که شما در هنگام ثبت سفارش در وب سایت مشخص می نمایید. این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل کالا به پیک به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. هزینه حمل بصورت پس کرایه است و مبلغ آن، در محل تحویل توسط پیک از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی رزامیس هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

2. ارسال از طریق پست

این نحوه ارسال مختص به سراسر کشور می باشد و شما می توانید سفارشات خود را به صورت پیشتاز در بازه زمانی 24 الی 72 ساعت (طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) تحویل بگیرید (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد). بدیهی است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خود است. سفارشاتی که هر روز بعد از ساعت 12 ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 هرروز به ثبت رسیده باشند در همان روز ارسال می شوند. با توجه به شرایط و ضوابط شرکت پست سفارشاتی که از طریق پست  ارسال می شوند ممکن است در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این شرکت به دست شما برسند لذا رزامیس هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد. هزینه ارسال از طریق پست برای شهر تهران 15.000 تومان و شهر های دیگر 20.000 تومان است که در هنگام سفارش به صورتحساب شما افزوده خواهد شد. مکان تحویل کالا نشانی است که شما در هنگام ثبت سفارش در ثبت می نمایید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل کالا به پست به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

 

نکات قابل ملاحظه در هنگام تحویل کالا:

  • در روزهای عادی، سفارش‌ طبق روال معمول ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق روال معمول صورت نگیرد.
  • ارسال های سفارش ها در ایام عید نوروز از 15 فروردین ماه آماده سازی و ارسال خواهد شد.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • در شیوه ارسال توسط پیک اکیدا توصیه می شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضا رسید تحویل کالا، حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.
  • رزامیس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید.
اسکرول به بالا