معرفی و شرح استایل ماکسیمال برای خانم ها

استایل ماکسیمال چیست-رزامیس

استایل ماکسیمال چیست؟

استایل ماکسیمال سعی دارد با استفاده از حداکثر پوشاک و اکسسوری ها، جلوه ای متفاوت را ارائه دهد. در استایل ماکسیمال همه چیز، ظاهری اغراق آمیز دارد. هرچقدر تکه ای از لباس یا اکسسوری ها بزرگتر باشد، بهتر است. لباس های اورسایز، شلوغ، دامن های دنباله دار، خزهایی با رنگ نئون، نمونه هایی از این سبک هستند. در مقاله “معرفی و شرح استایل ماکسیمال برای خانم ها” ما به شما این نکات را آموزش خواهیم داد.

استایل ماکسیمال2-رزامیس

نگاهی کوتاه و اجمالی بر ماکسیمال و مینیمال

هر استایلی یک نقطه متقابل دارد. نقطه مقابل استایل ماکسیمال، استایل مینیمال می باشد.

شلوغی و تنوع در استایل ماکسیمال هدف اصلی این سبک است، تا از این طریق به اوج جذابیت برسد. پوشیدن لباس های چند لایه و استفاده از رنگ های جیغ نکته ای بسیار مهم در انتخاب این پوشش است.‌

اما در استایل مینیمال این موضوع کاملا برعکس است. به گونه ای که تلاش می شود با کمترین پیچیدگی و بیشترین ظرافت، استایل خود را به تکامل برساند. افرادی با سبک مینیمال در انتخاب رنگ ها، اغلب به سمت رنگ های خنثی یا رنگ های جامد می روند.

اما این تضاد را نباید فقط به دید یک پوشش نگاه کرد. بلکه در طراحی دکوراسیون نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

 

 

تاریخچه پیدایش استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال یا حداکثر گرایی همیشه در دوره های متفاوت حضور داشته و هیچ وقت حذف نشده است. فقط پررنگ و یا کمرنگ بودن آن مورد بحث است. مثلاً در قدیم، چهره های سلطنتی بیشتر به سمت آن جذب می شدند و ظاهر خود را با این نوع سبک می آراستند.

استایل ماکسیمال تعریف شده برای قشر ثروتمند و مرفه جامعه است.

به دلیل این که از تعداد بسیاری اکسسوری و از چند لایه لباس استفاده می شود، در پوشش پادشاهان و ملکه ها بسیار مورد استقبال، قرار گرفته می شود.

همچنین آن ها با به کارگیری رنگ های گرم و آویختن طلا و مدال افتخار بر گردن خود پوشش خود را کامل می کنند.

اما در واقع، عمومی شدن این استایل از سال 2015 به تدریج پیدا شد. و اولین قدم های مربوط به این استایل توسط طراحی های الساندرو میشل، طراح برند گوچی برداشته شد.

استایل ماکسیمال 3-رزامیس

او با طراحی های عجیب و غریب و چاپ در لبه های لباس، استایلی جلب توجه کننده و بولدری ایجاد می کرد. این روند طوری پیشرفت‌‌ داشت که از سال ۲۰۱۹ مردم از استایل مینیمال فاصله گرفته و از استایل ماکسیمال استقبال زیادی کردند.

این سبک در قرن بیستم با مدرنیته شدن زندگی مردم رفته رفته کمرنگ شد. و نوع استایل ها تغییر پیدا کرد و ساده تر به نظر می رسید. تا جایی که ترکیب نمودن دو یا سه رنگ با یکدیگر کار بسیار سختی می شد. معرفی و شرح استایل ماکسیمال برای خانم ها

 

چگونگی ست کردن استایل ماکسیمال

 

اگر می خواهید به عنوان یک استایل ماکسیمال از شما یاد شود. باید از هر چیزی که طرح و رنگ های متفاوت دارند، استفاده کنید‌.

بر خلاف باور عموم ست کردن این استایل کار آسانی هم نیست. ساختن این استایل هم زمان زیادی را از شما گرفته و هم هزینه های زیادی را برای شما شامل می شود. لازم به ذکر است‌ که بگوییم، تمام کسانی که لباس های خود را به این سبک انتخاب می کنند. با وسواس و دقت زیادی، اجزای اکسسوری های خود را کنار گذاشته و با مابقی اجزا ست می کنند. همچنین شناخت کافی از جزئیات باعث می شود تا شما راحت تر به خواسته ی خود برسید.

استایل ماکسیمال 4-رزامیس

انتخاب رنگ های شاد مانند آبی، زرد، بنفش، قرمز، سبز و نارنجی در تکه های متفاوت لباس، باعث سرعت بخشیدن در ست کردن می شود. در بخش اکسسوری هم اجازه بدهید کودک درونتان از کیف های بزرگ و کوچک رنگی گرفته تا عینک های مختلف، کلاه یا سربند، انگشتر و گردنبند های درشت یا… هرچه را که دلش می خواهد انتخاب کند.

همیشه بیشتر بهتر است!

گاه ممکن است نظر دیگران درباره ی پوشش شما این باشد که،‌ هیچکدام از اجزا‌ و رنگ های به کار برده شده باهم تطابق ندارند. به یاد داشته باشید که این موضوع دقیقا شعار اصلی‌ این استایل است. یعنی افراد مختلف می توانند به طور آزادانه با هر چیزی که دم دستشان باشد پوشش خود را کامل کنند.‌ این سبک و استایل بر اساس نادیده گرفتن قوانین مربوط به استایل تنظیم شده. و معتقدین می گویند که باید با مد و فشن تفریح کرد و سرگرم شد.

از نظر افراد طرفدار سبک و استایل، ماکسیمال یعنی همیشه “بیشتر بهتر است” اما افرادی که طرفدار سبک مینیمال هستند اعتقاد دارند که همیشه “کمتر بهتر است”!.

استایل ماکسیمال 5-رزامیس

یکی دیگر از دلایلی که انتخاب استایل ماکسیمال را راحت تر کرده، این است که نه تنها به کودک درون تان گوش می دهید، بلکه باعث کشف جنبه ها و لایه های مخفی شخصیتت خودتان می شوید.

شما با کمی توجه به علایقتان می توانید استایل شخصی خود را بسازید.

مثلا یکی از پیشنهاد ها برای افراد مبتدی در جهت رسیدن به استایل منحصر به فردشان، انتخاب لباس با طرح ها و چاپ های مختلف در یک طیف رنگی می باشد. تا جایی که آن قدر با بافت های زیر و روی آن بازی کنند تا استایل شخصی خود را با توجه به عناصر اصلی مد پیدا کنید.

بی شک این استایل مخاطبان خاص و شجاعی دارد که نظر دیگران نه تنها در پوشش بلکه در شیوه ی زندگی شان اهمیتی ندارد. معرفی و شرح استایل ماکسیمال برای خانم ها

 

سبک ماکسیمال در دکوراسیون منزل

 

این جسارت در انتخاب سبک و استایل ماکسیمال فقط به کمد لباس های شما محدود نیست و می توانید برای دکوراسیون داخلی و منزل هم این سبک را اجرا کنید.

اشخاص زیادی از یکنواختی و سادگی منزلشان شاکی اند و همیشه احساس خستگی می کنند. بهترین روش برای برگرداندن انرژی و روحیه شاد به خود تغییر دادن ظاهر منزل و دکوراسیون به سبک ماکسیمال است. به این شکل که اشیای بزرگ خانه و مبل ها و دیوارها را با رنگ های جیغ پوشانده و با شلوغ کردن منزل جلوه های خاص و متفاوت به آن ببخشند.

استایل ماکسیمال 6-رزامیس

مبلمانی با رنگ و طرح متنوع، تابلوهای رنگارنگ، دکوری های ظریف و با رنگ های متنوع، کوسن های طرح دار و خاص و … همگی جز انتخاب هایی هستند که فضای داخلی و دکوراسیون منزل شما را خاص تر می کنند. و برای افرادی که طرفدار سبک ماکسیمال هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد. معرفی و شرح استایل ماکسیمال برای خانم ها

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا