ست کردن رنگ ها با یکدیگر

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%86%DA%AF_%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84

آنچه را که باید در ست کردن رنگ ها با یکدیگر بدانیم

امروزه اهمیت استفاده از رنگ های درست و ترکیب مناسب آن ها بر کسی پوشیده نیست . انتخاب رنگ درست برای لباس می تواند جلوه ظاهری شما را دو چندان تغییر دهد از این رو انتخاب درست رنگ ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر تمایل دارید بهترین انتخاب تان را داشته باشید و بهترین ست را برای پوشیدن برای رنگ لباستان انتخاب کنید ابتدا باید با چرخه رنگ ها و نحوه قرار گیری آن ها در کنار یکدیگر آشنا شوید. تا با نسبت هماهنگی رنگ ها بیشتر آشنا شده ودرنتیجه ترکیب مناسبی را به وجود آورید. ست کردن رنگ لباس ها با یکدیگر

چرخه رنگ به شما می آموزد کدام رنگ ها در کنار یکدیگر، ترکیب بهتری می سازد . به ترکیب خاصی از رنگ های موجود در این چرخه که به چشم انسان ترکیب خوشایندی می آیند ، هارمونی یا هماهنگی  رنگ ها گفته می شود. رنگ های اصلی قرمز ، زرد و آبی هستند که ترکیب رنگ های اصلی باهم رنگ های ثانویه را می سازد . رنگ های ترکیبی یا رنگ های مرتبه سوم نیز از ترکیب رنگ اصلی با رنگ های ثانویه به وجود می آیند. رنگ ها با افزودن رنگ سیاه تیره تر یا سیرتر می شوند. که به این حالت «سایه » رنگ می گویند. و با افزودن رنگ سفید، رنگ ها ملایم تر و روشن تر می شوند. که به این حالت «ته رنگ» می گویند. با افزودن رنگ خاکستری نیز«تُن» رنگ ایجاد می شود. برای ست کردن لباس ترکیب ته رنگ، سایه و تن رنگ با یکدیگر زیبا خواهد شد.

رنگ مکمل چیست ؟

رنگ های مکمل در چرخه رنگ در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. قرمزوسبز، بنفش و زرد ،آبی ونارنجی رنگ های مکمل یکدیگر هستند. در صورت رعایت برخی از نکات، استفاده از رنگ های مکمل، نتیجه کاررا بسیارزیباتر خواهد کرد. توجه به این نکته الزامی است برای استفاده از رنگ های مکمل باید احتیاط کرد مگر اینکه حرفه ای باشید.

warm-cold color

در ادامه به بررسی رنگ های لباسی که می توانیم با هم ست کنیم  و تاثیرات رنگ ها بر روان و بدن انسان می پردازیم :

لباس قرمز با چه رنگی ست می شود؟

لباس قرمز را می توانید با رنگ های زرد، آبی، سفید و مشکی ست کنید اما پیشنهاد ما به شما همان ترکیب دوست داشتنی قرمز و مشکی است.

اگر در انتخاب لباس فردی جسور هستید، لباس قرمز روشن را می توانید با رنگ های خنثی کرم، سفید و طوسی به آسانی ست کنید. این رنگ با آبی و سبز روشن هم ترکیب خاصی به وجود می آورد.

لباس سبز با چه رنگی ست می شود؟

لباس سبز قابل ست شدن با رنگ هایی همچون زرد، طوسی، مشکی و خردلی است اما بهترین ترکیب رنگ سبز و لیمویی با یکدیگر است. همچنین رنگ سبز و بلوطی در کنار هم بسیار عالی و زیبا به نظر می رسند و برای افراد دچار گرفتگی یا فشار خون بالا مناسب است.

سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و سبب روشن تر به نظر رسیدن رنگ پوست شما می شود و این ترکیب رنگ ، استرس را کاهش می دهد. سبز پررنگ و یشمی با رنگ های نارنجی و قهوه ای هم هماهنگی بسیار خوبی دارند .

لباس بنفش با چه رنگی ست می شود؟

لباس بنفش قابل ست شدن با رنگ های صورتی، یاسی، طوسی، طلایی و زرد است. زمانی که عصبی یا خسته هستید لباسی با رنگ بنفش بپوشید زیرا بنفش رنگی بسیار آرام کننده است، ترکیب بنفش با رنگ زرد به آن احساس شادی می دهد و خلق و خوی و روحیه شما را تقویت می کند.

لباس نارنجی با چه رنگی ست می شود؟

لباس نارنجی را باید با رنگ های بنفش، ارغوانی، مشکی ست کنید تا به استایل ایده آل تان برسید. رنگ های نارنجی با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می شوند و ترکیبی برازنده ایجاد می کنند.

لباس آبی با چه رنگی ست می شود؟

لباس های آبی کمرنگ را با رنگ های زرشکی، بادمجانی و سفید ست کنید. هم چنین لباس آبی پررنگ را می توانید با رنگ های زرد، قرمز، مشکی و طوسی هماهنگ کنید.

لباس زرد با چه رنگی ست می شود؟

لباس هایی که زرد رنگ هستند را باید با رنگ ها سرمه ای ، بنفش، قرمز و مشکی هماهنگ کنید.

لباس صورتی با چه رنگی ست می شود؟

اگر نمی دانید لباس صورتی را با چه رنگی ست کنید بهتر است آن را با سفید، طوسی، آبی فیروزه ای و قرمز هماهنگ کنید . سبز کم رنگ نعنایی نیز برای ست کردن با لباس صورتی مناسب است. سرخابی یا اصطلاحاً صورتی پر رنگ با طوسی، زرد، قهوه ای و سبز روشن ست می شود. برای اینکه تندی رنگ سرخابی را خنثی کنید می توانید این رنگ لباس را با لباسی به رنگ آبی لاجوردی بپوشید.

رنگ خردلی با چه رنگی ست می شود؟

لباس های خردلی را می توانید با رنگ بادمجانی، سبز تیره، سرمه ای، خاکی، بنفش، صورتی، قهوه ای، زیتونی، مشکی و سفید ست کنید. لباس خردلی را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و بپوشید. همچنین رنگ خردلی با رنگ آبی جین و طیف های دیگر رنگ آبی به خوبی ست می شود.

لباس قهوه ای با چه رنگی ست می شود؟

لباس های قهوه ای را با رنگ های کرمی، بژ، خردلی و مشکی می توانید ست کنید اما بهترین ترکیب همان کرم و قهوه ای است.

لباس سفید با چه رنگی ست می شود؟

لباس های سفید رنگ را با هر رنگی که دوست داشته باشید میتوانید ست کنید اما بهترین رنگ ها قرمز، مشکی، کاربنی، جگری و لیمویی هستند. ترکیب رنگ سیاه و سفید، بهترین میکس برای مینیمایست هاست. هرگاه بخواهید استایل خود را در سبک ساده گرایی پیش بیرید، بهترین و پرکاربرد ترین ترکیب رنگ، سیاه و سفید است.

لباس خاکستری با چه رنگی ست می شود؟

صورتی اگر هوشمندانه استفاده شود، می تواند میکس فوق العاده ای با خاکستری بسازد. ترکیب صورتی و خاکستری نسبت به ترکیب صورتی و سفید، بسیار سنگین تر و با وقارتر است. ترکیب رنگی زرد و خاکستری، حس لوکس و شیک بودن را منتقل می کند. این ترکیب برای پاییز و زمستان فوق العاده است.

خاکستری و بنفش از ترکیب های فوق العاده ای است که به ویژه به خانم ها توصیه می کنیم. همچنین ترکیب قرمز با خاکستری فوق العاده مهیج و پر انرژی است.ست کردن رنگ لباس ها با یکدیگر

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا