ست کردن لباس و کفش

color-shoes

با هرکدام از لباس هام کدوم کفشم رو بپوشم؟

امروزه بیشتر خانوم ها دغدغه این را دارند که کدام یک از کفش هایشان مناسب کدام لباسشان می باشد همان طور که می دانید کفش های زنانه در رنگ ها و نوع های گوناگون و متنوعی وجود دارند .با هرکدام از لباس هام کدوم کفشم رو بپوشم

کفش ها به طور کلی به چند دسته پاشنه بلند و کوتاه و کتانی و بوت تقسیم بندی می شوند که بوت ها به دو نوع نیم بوت و بوت بلند تقسیم بندی می شوند لذا از هرکدام برای استایل خاصی استفاده می گردد به طور مثال از کفش پاشنه بلند برای پیاده روی و یا در مکان های اداری استفاده نمی شود و همچنین رعایت هارمونی رنگ کفش ها با لباس امری بسیار مهم و قابل توجه ای می باشد همچنین بیشتر خانم ها دوست دارند هماهنگی خاصی بین رنگ لباسشان و کفش هایشان به وجود بیاورند تا زیبا و جذاب تر به نظر برسند.

برای ست کردن رنگ لباس با کفشها باید بدانید کدام رنگ کفش مناسب با کدام لباس شما می باشد . هم چنین باید بدانید که کفش و کیف ، جز اکسسوری های تیپ و استایل شما محسوب می شوند که شما باید هردوی آن ها را با یکدیگر از نظر رنگ و مدل و جنس ست نمایید علی رغم این موضوع مهم ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه رنگ کفش هایتان را با رنگ لباستان ست کنید و از همیشه خوش پوش تر به نظر برسید.

با هرکدام از لباس هام کدوم کفشم رو بپوشم؟

کفش زرد

رنگ زرد بسیار زیبا و جذاب است و بیشترین میزان چشم گیری و جلب توجه را در میان رنگ ها به خود اختصاص داده است که به اصطلاح به آن رنگ جیغ گفته می شود بنابراین توصیه ما به شما این است که از این رنگ کفش در مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده کنید ولی از آن در استایل خیابانی خود استفاده نکنید . کفش های زرد با رنگ های متضاد سرمه ای، آبی، بنفش و رنگ های هم خانواده مثل قرمز و سبز و نارنجی و لباس های سفید، مشکی عالی هستند.

کفش-زرد

کفش سبز

پوشیدن کفش سبز با برخی از لباس ها شما را جذاب و زیبا نشان می دهد . اگر می خواهید این رنگ کفش را به عنوان بخشی از استایل خیابانی و راحتی خود بپوشید می توانید آن را با شلوار مشکی و یا طیف رنگی سبز ست کنید و هم چنین اگر می خواهید در مجالس خود ،کفش سبز استفاده کنید رنگ های نزدیک به آن مانند طیف های مختلف سبز، زرد و یا طیف های متضاد آن مثل نارنجی یا بنفش استفاده نمایید .

کفش آبی تیره

کفش آبی تیره و یا سرمه ای را می توان با بسیاری از لباس ها پوشید و محدودیت چندانی ندارد . در استایل روزانه خود می توانید این کفش را با شلوار جین تیره بپوشید . برای شرکت در مجالس ، شما این کفش را می توانید با لباس های طیف آبی و یا طیف نارنجی و قرمز و زرد ست کنید و از جذابیت رنگی آن بهره ببرید.

کفش-آبی

کفش بنفش

کفش بنفش یا ارغوانی بسیار خاص است و استایل شما را جذاب و خاص می کند . برای جلب توجه بیشتر بهتر است این رنگ کفش را به جای کفش پاشنه دار مشکی با شلوار مشکی بپوشید زیرا هماهنگی خوبی با شلوار مشکی دارد. این کفش را در تیپ های مجلسی با لباس هایی از طیف هم خانواده مانند صورتی و بنفش استفاده نمایید .

کفش صورتی

کفش صورتی ، بسیار زیبا و جذاب است . شما می توانید برای تیپ خیابانی ، کفش صورتی را با شلوار طوسی جین ست نمایید . همان طور که می دانید این رنگ مونث و ظریف است و همچنین برای دختر خانوم ها می تواند انتخاب بسیار خوب و مناسبی باشد . شما می توانید برای استایل مجلسی در کنار لباس سبز از آن استفاده نمایید .

کفش طوسی

یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در بین خانوم ها چنان چه واضح و مشخص است رنگ طوسی است . اگر در کمدتان کفش طوسی دارید و نمی دانید این کفش را همراه با چه لباس هایی باید بپوشید دیگر نگران نباشد زیرا که باید بدانید این کفش را می توانید در خیابان با همه رنگ های خنثی از جمله مشکی و طوسی استفاده کنید و از آن لذت ببرید. در مجلس نیز بهتر است در کنار کفش طوسی طیف های صورتی و سفید را بپوشید تا زیبا و جذاب شوید .

کفش قرمز

کفش قرمز از جمله کفش هایی است که در کمد بسیاری از خانم ها وجود دارد و جذابیت ویژه ای را به آنها در مراسم می بخشد . برای متعادل کردن استایل با کفش قرمز از رنگ های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه ای استفاده نمایید . شما می توانید برای داشتن استایل مجلسی جذاب تر از رنگ های مشابه و نزدیک قرمز مثل صورتی و نارنجی استفاده نمایید. همچنین باید بدانید که در انتخاب رنگ قرمز برای کفش ها در استایل خیابانی کمی تامل کنید زیرا که این رنگ باعث جلب توجه خاصی می گردد به همین دلیل  بهتر است بیشتر در مجالس از آن بهره برد.

کفش-قرمز

کفش نارنجی

پوشیدن کفش نارنجی به علت اینکه یکی از جلب توجه ترین رنگ ها است ، جرات و جسارت زیادی می خواهد. نارنجی جزو رنگ های گرم است و در چرخه رنگ مقابل آبی قرار دارد پس می توانید این رنگ را با لباس های آبی و شلوار جین بپوشید تا هماهنگی زیبایی ایجاد شود .همچنین می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این رنگ کفش را با رنگ لباس طوسی ست نمایید زیرا که هماهنگی خاصی در بین این دو رنگ وجود دارد. در صورت استفاده از کفش نارنجی برای مجالس می توانید از رنگ های هم خانواده مثل قرمز و زرشکی و یا طیف زرد و قهوه ای استفاده کنید. همچنین شما می توانید با کفش نارنجی لباس نارنجی بپوشید وبرای خود استایل تک رنگ بسازید.

کفش سفید

همان طور که می دانید رنگ سفید بیشتر مورد انتخاب عروس خانوم ها و یا تازه عروس ها می باشد اما باید بدانید که این رنگ کفش را می توانید با تمامی طیف رنگ لباس  ازجمله مشکی ، قرمز ، نارنجی ، طوسی و … ست نمایید.

کفش-سفید

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا