انتخاب سبک لباس برای کودکان

انتخاب سبک لباس برای کودکان

انتخاب سبک لباس برای کودکان

 

اصول شیک پوشی در لباس کودک:  

با توجه به دنیای مدرن امروزه، که علاقه به شیک پوشی در تمام سنین مانند کودکان، جوانان و بزرگسالان دیده می شود و به روز شدن در این عرصه همه گیر شده است. دنیای مد و فشن یک صنعت بزرگ و پول ساز در همه جای دنیا محسوب می شود و در ایران هم رونق گرفته است. انتخاب سبک لباس برای کودکان

حائز اهمیت است که به چند نکته دقت کنیم تا خوش پوشی کودک ما بیشتر به چشم بیاید. انتخاب استایل را چه در هنگام خرید و چه در هنگام نظر دادن، برای پوشش و ست کردن لباس بسیار راحت تر و اصولی تر انجام گیرد.

البته خوش پوشی از نظر افراد مختلف متفاوت است. اما رعایت یکسری نکات کمک می کند تا افراد از هر لحاظ شیک و خوش پوش به نظر برسند.

اما حتما به روز پیش بروید و با شناخت مد و فشن و با توجه به عرف جامعه بهترین و شیک ترین لباس ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

 

انتخاب سبک لباس برای کودکان رزامیس 

تمیزی و اتو کشی لباس ها:

قبل از وارد شدن به مبحث رازهای شیک پوشی لازم است دو نکته مهم را یادآوری کنیم، همه والدین باید به کودکانشان بیاموزند که هر لباسی که بر تن کودک خود می کنند باید تمیز، مرتب و اتو کشیده باشد. همیشه قبل از پوشیدن لباس باید حمام رفته، مسواک زده و کاملا تمیز باشند. این موضوع باعث می شود کودک نیز همیشه به این نکات توجه کند. و رعایت این موارد ساده و بسیار مهم ملکه ی ذهنش شود. و در جوانی نیز بسیار منظم و مرتب باشد. ضمنا لباس ها نباید به گونه ای باشند که باعث جلوگیری از فعالیت روزانه کودک شود. پس لباس ها هم باید راحت و هم شیک باشند. انتخاب سبک لباس برای کودکان

 

شناخت سایز و فرم اندام کودک:

والدین هرکودک با توجه به قد و استایل فرزند خود باید سایز لباس او را پیدا کنند و حتما تحت دستور برچسب های لباس نباشند. گاها ممکن است سایز کودک شما بین دو سایز باشد که در ان حالت شما باید سایز مناسب تر را انتخاب کنید. دومین نکته برای انتخاب سایز دقیق لباس کودک این است که برای افراد لاغر خیلی از لباس های گشاد، و برای افراد چاق از لباس های چسبان استفاده نشود. درکل حدود چشمی و استاندارد لباس رعایت شود تا زیبایی مد نظر حاصل شود. توجه کنید سایز کودکان در حال تغییر است سعی کنید لباس هایی برای آن ها بخرید که کمی گشاد و راحت باشد.

انتخاب سبک لباس برای کودکان مجله رزامیس

در نظر گرفتن رنگ ها و الگوهای لباس:

برای ست کردن لباس کودکتان چون دغدغه ی محدودیت طرح و رنگ لباس مانند بزرگسالان مطرح نیست، شما خیلی راحت و آسان می توانید از تمامی رنگ ها، طرح ها و مدل های جذاب برای لباس فرزند خود استفاده کنید. حتما علاوه بر ظاهر، راحتی کودک خود را نیز مدنظر داشته باشید. همچنین برای ست کردن لباس کودک همیشه هم نیاز به خرید مجدد نیست. گاهی با در نظر گرفتن رنگ لباس ها و مابقی اکسسوری ها می توان به بهترین نحو ممکن یک استایل خاص و منحصر به فرد ساخت.

 

توجه به رنگ پوست و اندام کودک:

یکی دیگر از نکات مهم که بدانید چه سبک و رنگی به کودک شما بیشتر می آید توجه به اندام و چهره ی اوست. مثلا اگر دختر بچه ای با پوست سفید و لاغر اندام دارید. سعی کنید لباس های رنگی با مدل های پفی، پرچین و مجلسی را برای او انتخاب  کنید.

انتخاب سبک لباس برای کودکان

استفاده از لوازم جانبی:

از یک سنی به بعد شما می توانید از لوازم جانبی برای کودکتان استفاده کنید. لوازمی مثل گل سر، عینک آفتابی، گردنبند، ساعت و.. که این لوازم کودک شما را بسیار جذاب و دلنشین تر نشان می دهد. اگر می خواهید برای کودک کلاه هدیه بخرید کلاه های لبه دار بهتر است. زیرا از سر و صورت آن محافظت می کند.

یک نکته بسیار مهم در انتخاب زیورآلات یا اکسسوری ها برای کودکان هم این است که، سعی کنید خیلی از لوازم گران قیمت استفاده نکنید تا سلامت و امنیت کودکتان به خطر نیفتد.

با اکسسوری های مدرن  شیک و در عین حال ارزان می توانید کودکی شیک و جذاب و خوش استایل داشته باشید. همچنین برای استفاده از اکسسوری زیاده روی نکنید. یک یا دو مورد می تواند کافی باشد.

 

کیفیت و جنس مناسب لباس:

می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که با خوش پوشی ارتباط مستقیم دارد کیفیت لباس است، نوع دوخت لباس، جنس پارچه، برش ها، آستر و.. همه و همه باعث بهتر ایستادن لباس در تن کودک و در نتیجه خوش پوش شدن کودک شما می شود. البته همیشه کیفیت بالا، دارای قیمت بیشتری هم نسبت به بقیه اجناس معمولی هستند، بنابراین شما می توانید از یکسری لباس های اروپایی که مستقیم از تولیدی ها عرضه می شوند و قیمت مناسب تری دارند خرید کنید. که هم برای استفاده ی شخصی و هم برای فروش، این کالاها مناسب هستند. انتخاب سبک لباس برای کودکان

 

هماهنگ بودن و در نظر گرفتن طرح لباس:

اگر می خواهید از لباس کودک دو تکه، مثل پیراهن و شلوار یا بلوز یا دامن برای کودکتان استفاده کنید، ترکیب رنگ و طرح را در آن ها در نظر بگیرید. یکی از اصول شیک پوشی رعایت این موضوع است. اگر پیراهن طرح دار انتخاب می کنید شلوار را حتما ساده بگیرید و بلبشو درست نکنید. برعکس اگر شلوار یا دامن طرح داری را پسندیدید لباس بالا تنه را ساده در نظر بگیرید.

قاطی کردن طرح ها درهم حس آرامش کودک و بیننده را از بین می برد و باعث می شود در نگاه اول  ظاهر شلوغ و آزار دهنده به نظر برسد.

مجله اینترنتی رزامیس

حرف آخر در مورد شیک پوشی:

قدرت تخیل کودکان را دست کم نگیرید و سعی کنید در کارهای مربوط به آن ها با خودشان مشورت کنید، که هم باعث افزایش اعتماد به نفس و هم علاقه مند شدن کودک به تمیزی و شیک پوشی او می شود. همچنین دختران در مراسم ها و مجالس دوست دارند بدرخشند. پس از لباس های پرنسسی و پف دار برایشان انتخاب کنید.

همچنین برای پسران از ترکیب جلیقه و پاپپون استفاده کنید تا جنتلمن بودنشان بیشتر به چشم بیایند.

مقاله نکات مهم در خوش پوشی کودکان به پایان رسید. در آخر باید بیان کنیم که تمامی موارد بالا مرتبط با لباس پوشیدن کودکان است. و نباید برای نوزادان استفاده شود. تنها نکته ای که باید برای نوزادان در نظر گرفت راحتی، کیفیت و ضد حساسیت بودن لباس است. زیرا نوزادان پوست بسیار حساسی دارند و ممکن است با کوچکترین چیزی اذیت شوند. انتخاب سبک لباس برای کودکان

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا