استایل زمستانی برای خانم ها

00300

چند ایده ترکیب و استایل زمستانی برای خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه

علی رغم وجود تفکر غلط در بین برخی از ما ، گرم ماندن با شیک پوشی هیچ منافاتی ندارد، شما می‌توانید لباس‌هایی شیک و زیبا بپوشید و در عین حال راحت و گرم باشید و از فصل زیبای زمستان لذت کافی را ببرید . اگر می‌خواهید در لیست افراد شیک پوش در فصل زمستانی قرار بگیرید لازم است که به استایل زمستانی خود توجه ویژه ای داشته باشید. داشتن استایل زمستانی شیک به معنای خرید پالتو و بوت گران قیمت نیست بلکه شما باید بتوانید این لباس‌ها را با ترکیب درستی به کار ببرید و به اصطلاح آن‌ها را استایل کنید. همیشه نمی‌توان به سلیقه شخصی خود اکتفا کرد و گاهی لازم است که از متخصصان این امر برای این کار ایده گرفت. استایل زمستانی برای خانم‌های شیک پوش

در ادامه چند نمونه از زیباترین ترکیب‌های لباس زمستانی وبلاگ نویس معروف مد و فشن را با هم مرور خواهیم کرد که شما با الهام گرفتن از این ترکیب‌ها می‌توانید ترکیب لباس زمستانی خود را برای فصل سرما بسازید، ترکیبی که لازم نیست حتما تکراری باشد یا از رنگ‌های مرده و کسل کننده تشکیل شده باشد. البته همانطور که گفته شد هیچ ضرورتی هم وجود ندارد که شما تعداد زیادی لباس زمستانی گران قیمت و رنگارنگ برای خودتان تهیه کنید تا به یک فرد شیک پوش مبدل گردید . همان طور که خواهید دید با ساده‌ترین و کمترین تعداد لباس‌های ضروری می‌توان استایل زمستانی شیک و متنوعی برای خود ایجاد کرد. فقط کافی است لباس‌هایتان را اندازه خودتان و متناسب با سلیقه و سبک شخصی خودتان تهیه نمایید . همچنین از نقش اکسسوری‌ها نمی توان چشم پوشی کرد آنها در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند رمز موفقیت شما برای استایل شیک زمستانی باشند.

00001

  • ترکیب پالتوی کلاسیک اورسایز، بوت چلسی و شلوار جین

بوت چلسی از بوت‌های پرکاربرد در فصل زمستان است همچنین جزو لباس‌های کلاسیک دسته بندی می‌شود اما گاهی نمی‌توان ترکیب مناسبی برای پوشیدن با آن انتخاب کرد. لیزی هدفیلد وبلاگ نویس معروف و صاحب سایت Shot From the Street  ترکیب زیبایی را برای این کفش‌های معمولی انتخاب کرده است و ثابت کرده است که هیچ چیز نمی‌تواند با استایل کلاسیک به رقابت بپردازد. این ترکیب از یک پالتوی شتری اورسایز و بلند که ظاهر فوق العاده و گرانی دارد تشکیل می گردد و با یک شلوار جین ساده و اکسسوری‌های ساده مورد نیاز ترکیب ، استایل اینگونه کامل می گردد. این پالتو را می‌توان به صورت دکمه باز و با پوشش مناسب در زیر آن هم استفاده کرد مثلا می‌توانید یک ژاکت بافتنی بلند یا مانتوی رسمی خود را زیر آن بپوشید و تیپ خود را این گونه کامل کنید.

00002

  • ترکیب کت بلند پشمی، شلوار جین و کفش کتانی همرنگ

کت‌های پشمی خزدار این روزها جزو محبوب‌ترین و گرم و نرم‌ترین لباس‌های زمستانی به حساب می آیند همچنین  نوع اورسایز آن هم بسیار مد روز است. اگر از طرفداران این مدل هستید شاید بهتر باشد روش مناسبی را برای ترکیب آن انتخاب کنید. اگر کت شما رنگی است کفش زمستانی خود را در رنگی متناسب با رنگ کت انتخاب کنید و به اصطلاح این دو را با هم ست نمایید.  همچنین زیر این کت هم می‌توانید از یک ژاکت گرم یا مانتوی بافتنی استفاده کنید. اگر از پوشیدن شلوار جین در فصل سرما خسته شده‌اید می‌توانید یک شلوار پشمی را با آن جایگزین کرده و از ترکیب لباس راحت و گرم خود در فصل زمستان لذت ببرید.

00003

  • مانتو شلوار رسمی همرنگ با ژاکت بافتنی

همان طور که می دانید بیشتر خانم‌ها علاقه‌ای به پوشیدن مانتو و شلوار ست با یکدیگر را ندارند چون این ترکیب آن‌ها را به یاد یونیفورم مدرسه و لباس های اداری کارمندان می‌اندازد. اما این ترکیب می‌تواند بخشی از استایل زمستانی شما باشد به شرطی که ترکیب درستی داشته باشد و خوش سلیقه انتخاب گردد. پارچه مانتو شلوار را متناسب با فصل انتخاب کنید، یک پارچه پشمی چهارخانه یا ساده ضخیم با رنگ گرم و خنثی می تواند یک ایده مناسبی برای استایل زمستانی شما باشد ، مانتوی آن را هم می‌توانید به صورت جلوباز و روی یک ژاکت بافتنی رنگی (با رنگی متناسب با رنگ مانتو) بپوشید و لباس خود را گرمتر کنید. این استایل شیک را می‌توان همراه با اکسسوری‌های ضروری مثل یک کیف چرم رسمی و کفش پاشنه بلند کامل کرد و ترکیبی جذاب و سطح بالا به وجود آورد. اگر شما جرء افراد قد بلند هستید این استایل می تواند پیشنهاد  فوق العاده ای برای شما باشد.

00004

  • کلاه بره، پالتو و بوت قرمز یک استایل زمستانی جسورانه و جذاب

همان طور که گفتیم اکسسوری‌های زمستانی در ترکیب لباس‌های شما نقش مهمی دارند و می‌توانند لباس‌های ساده و معمولی شما را ارتقاء ببخشند و زیباتر جلوه دهند. مهم‌ترین اکسسوری زمستانی شاید همین بوت بلندی باشد که محبوب شما هم می تواند باشد . یک بوت بلند رنگی مثلا قرمز می‌تواند به عنوان نقطه تاکید استایل شما انتخاب گردد و زیبایی آن را دوچندان کند. حال اگر یک کلاه بره بافتنی هم به این ترکیب اضافه کنید استایلی فرانسوی به لباس‌های خود خواهید داد که خیلی شیک و امروزی هم تلقی می گردد . اتفاقا بوت بلند رنگی و کلاه بره جزو ترندهای فصل هستند که اگر یک شالگردن باریک هم به آن اضافه نمایید ، به به روز شدن تیپ شما کمک شایانی می‌کنند و این گونه دیگر لازم نیست نگران ساده بودن و تکراری بودن پالتوی مشکی و بلند خودتان باشید. اگر تمایل دارید تا حد زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید شال و کلاه را هم خودتان به راحتی می‌توانید به سلیقه خودتان ببافید.

00005

  • ترکیب بارانی نایلونی، شلوار جین و بوت همرنگ

قبلا چرم مصنوعی و پلاستیکی نشان دهنده ارزان بودن یک لباس بود اما حالا پالتوی چرم از جنس وینیل که اتفاقا براق هم باشد و شباهتی به چرم اصل نداشته باشد از جدیدترین ترندهای پالتو و بارانی به شمار می‌رود. پس بهتر است فکر خرید پالتوی چرم اصل و خالص با قیمت‌های نجومی را از سر خود بیرون کنید و یک پالتوی چرم مصنوعی براق زیبا در رنگ دلخواه برای خود تهیه نمایید. این پالتو را می‌توانید با لباس‌های زمستانی مختلفی بپوشید اما اگر قصد دارید آن را به عنوان کانون استایل زمستانی خود برگزینید بهتر است بقیه لباس‌های خود را ساده و معمولی انتخاب کنید. به طور مثال یک شلوار جین آبی تیره با بوت ساق کوتاه همرنگ آن و اکسسوری‌هایی در رنگ‌های خنثی می‌تواند انتخابی عالی برای کامل کردن این استایل باشد.

00006

استایل زمستانی برای خانم‌های شیک پوش

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا