انتخاب کیف مناسب برای استایل های زنانه

مقاله کیف 1400 رزامیس

انتخاب کیف مناسب برای استایل های زنانه

 

کیف برای خانم ها فقط به عنوان یک وسیله جانبی برای حمل وسایلشان نیست. بلکه برای زیباتر شدن و تکامل استایلشان نیز به کار می رود.

به همین خاطراست طراحان و تولید کنندگان کیف، انواع کیف زنانه را با طیف وسیعی از رنگ ها، سبک ها و کاربردهای مختلف تولید می کنند. تا هرکسی براساس نیاز و سلیقه اش بهترین گزینه را خریداری کند.

البته این گستردگی حق انتخاب وتنوع ممکن است گاهی باعث سردرگمی و اتلاف زیاد وقت درهنگام خرید شود.

گاهی اوقات برای انتخاب کیف مناسب، با لباس مد نظرمان سوال هایی در ذهن ما ایجاد می شوند.

اینکه چه کیفی مناسب مجلس است؟ کدام نوع کیف را باید برای محل کار خرید؟ کیف اسپرت چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا یک کیف دانشجویی بهتر است از چه جنسی باشد؟ چالش هایی است که ما برای رفع آن ها نیاز به راهنمایی داریم.

انتخاب کیف مناسب برای استایل های زنانه

خب در اینجا باید بگوییم که انتخاب کیف مناسب برای استایل های زنانه، یکی از تاثیر گذارترین آیتم های یک استایل مناسب می باشد. اگر یک استایل بسیار شیک و مناسب داشته باشیم اما از کیف استفاده نکنیم، استایل ما دچار نقص می شود.

همچنین انتخاب کیف مناسب بسیار سخت و چالش برانگیز است زیرا باید کیفی را انتخاب کنیم که مناسب استایل ما باشد نه اینکه متضاد با استایلی که داریم.

برای انتخاب یک کیف مناسب به 3 موضوع باید توجه داشت که این سه نکته عبارت است از:

  1. سبک پوشش و استایل
  2. رنگ و متریال
  3. اندام و فرم بدن

دراین مقاله ما شما را با این نکات آشنا می کنیم تا درانتخاب کیف مناسب خود متبحرانه عمل کنید.

 

سبک پوشش واستایل:

درمرحله ی اول ما با توجه به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین با در نظرگرفتن مکان و موقعیتی که ما خود را برای آن اماده می کنیم، می سنجیم تا بهترین نوع کیف را برای استایلمان انتخاب کنیم.

استایل صحیح کیف 1400 رزامیسرنگ و متریال:

در مرحله ی بعد، اساسی ترین نکته، توانایی ست کردن رنگ ها است. که حتی بیشتر از جنس کیف و کفش مهم است.

اما اینکه متریال ها باهم هم خوانی داشته باشند، باعث می شود حتی خیلی بیشتر از ست های ساده که در آن فقط رنگ ها باهم ست هستند ظاهر شما جلوه کند.

همچنین اگر شما از رنگ های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرمی استفاده کنید ست کردن کیف با استایل برایتان راحت تر می شود.

کیف بافتنی رزامیساندام و فرم بدن:

آخرین مرحله درانتخاب کیف مناسب که از تمام مراحل قبل مهم تر است. طوری که اگر رعایت نشود، رعایت دیگر موارد نیز چندان تاثیری نخواهد داشت.

در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف شما را می تواند کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

 

*اگر هیکل درشتی دارید ازکیف های خیلی کوچک استفاده نکنید چون دراستایل شما گم می شود و به چشم نمی آید، کیف های خیلی بزرگ هم برای شما مناسب نیستند، چون شما را درشت تر از آنچه که هستید نشان می دهد.

 

*کیف های بزرگ برای افرادی که لاغر اندام هستند اصلا مناسب نمی باشد زیرا کاری می کند که فرد لاغر در پشت کیف پنهان به نظر برسد.

 

* اگر فردی با قد کوتاه هستید و می خواهید بلندتر به نظر برسید از کیف های متوسط یا کوچک با بندهای بلند استفاده کنید تا قد بلندتر بنظر سید.

 

*اگر قد بلندی دارید شما آزاد هستید تا ازهر مدل کیفی استفاده کنید، اما بهترین گزینه برای شما کیف های متوسط یا بزرگ هستند.

کیف تریکو رزامیس

نکات کلیدی و تاثیرگذار درانتخاب کیف زنانه:

به طور کلی هر فرد برای خرید کیف مد نظرش یک سری معیارها را در ذهنش بیشتر هایلایت می کند که این موضوع هم بسته به نوع موقعیت و مکان مد نظر متغیر است و شما برای رفتن به هر مکانی به یک فضای مشخص نیاز دارید.

جنس، تعداد جیب‌های کیف، قیمت، نوع دوخت، نوع آستر و بسیاری از موارد دیگر هستند که شما می‌توانید در زمان خرید کیف زنانه به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشید.

حالا می خواهیم با چند نوع ازکیف هایی که خیلی با آن ها سروکار داریم بیشترآشنا شویم.

کیف ها انواع زیاد و متفاوتی دارند که عبارت اند از:

  • clutch bag (کیف دستی)
  • Hand bag ( کیف دستی)
  • Crossbody bags ( کیف های که دارای بند های بلند هستند)
  • belt bags ( کیف های که کمری هستند)
  • tote bags ( کیف های که سایز بزرگ هستند)

 

کیف های دستی (CLUTCH BAG):

کیف های دستی همان طور که از اسمشان پیداست بدون بند هستند، نحوه استفاده از آن ها هم طوری است که یا باید زیر بغل گذاشته شوند و یا باید با پنجه دست آن ها را گرفت. البته استفاده از این مدل کیف ها اصلا به این آسانی که می گوییم نیست، مثلا اگر شما بخواهید روسری تان را درست کنید کنترل کیف کمی دشوارمی شود. چون فاقد بند هستند. حتی باید قبل از استفاده چندین بار جلوی آینه مدل دست گرفتنش را هم تمرین کنیم تا با استایل تان مطابقت داشته باشد.

کیف دخترانه رزامیسکیف زنانه رزامیسکیف دستی زنانه مدل کلاچ (Clutch) :

کیف های دستی کلاچ بیشتر برای شرکت در مجالس یا قرارهای دوستانه است. که برای قراردادن وسایل ضروری مانند، تلفن همراه، کارت های اعتباری و یا لوازم آرایشی انتخاب مناسبی است.

و از مزایای این کیف می توان به حمل راحت، زیبایی و جذابیت بخشیدن منحصربه فرد. و عدم وابستگی این نوع کیف به زمان اشاره کرد.

انواع و طرح های بسیاری از کیف های کلاچ هر روزه در بازار مد روانه می شوند. واین سبک جذاب طرفداران بسیار زیادی را هم به خود اختصاص داده است.

کبف مجلسی رزامیس

کیف های دستی (HAND BAG):

این کیف ها بند یا دستگیره کوتاهی دارند، معمولا برای افرادی که استایل کلاسیک دارند بسیارمناسب است. می توانید از دسته ی کوتاه تر آن استفاده کنید و روی ساق دستتان بیاندازید که به خاطر رسمی بودن این مدل کمی شما را بزرگ تر از سنتان هم نشان می دهد. پس بنابراین این نوع نحوه دست گرفتن کیف برای خانوم هایی مناسب است که پا به سن گذاشته اند.

کیف های که دارای بند های بلند هستند:

زمانی که می خواهید استایل راحتی داشته باشید این نوع کیف ها بسیار کمک کننده هستند به طوری که در عین زیبایی اصلا جلوی دست و پای شما را نمی گیرد و شما می توانید به بقیه ی فعالیت های روزمره تان هم برسید. البته باید مواردی را هم درنظرداشته باشید. این نکات عبارت است از:

  1. توجه به متریال و رنگ آن
  2. کوتاهی یا بلندی بند کیف

رعایت این نکات تاثیر مستقیمی در بلند یا کوتاه بنظر رسیدن شما دارد. اگر اندام درشتی دارید از چپ و راست انداختن این کیف ها پرهیز کنید.

کیف رودوشی رزامیس

 کیف کمری:

به کیف هایی گفته می شود که کیف های کوچک و میکرو به یک نوار و کمربند وصل شده است. در کیف های کمری هیچ تخصیصی بین کیف و تسمه وجود ندارد. اما در مدل کیف کمری، فقط یک کیف میکرو به کمربند متصل است. کمری ها بیشتر در کلکسیون و ست های پاییزه به چشم می خورند و برخی آن را بر روی دوش قرار می دهند.

کیف کمری رزامیسکیف های سایز بزرگ:

از کیف های مورد علاقه خانم های شاغل و دانشجویان می توان به این نوع کیف ها اشاره کرد. زیرا علاوه بر اینکه به راحتی تمام وسایلشان در آن جا می گیرد هزینه ی مناسبی هم دارند. این کیف ها برای کارهای روزمره استفاده می شود و از آن نمی توان برای استایل های رسمی استفاده کرد.

نکته مهم در انتخاب هر نوع کیفی این است که حتما اندازه ی آن را با توجه به استایل خود در نظر بگیرید!

کیف زنانه شیک رزامیس

نوشتن دیدگاه
اسکرول به بالا